..merepek tu bagi aku sama macam muzik..

Saturday, June 30, 2012

Micrwave kukus grill panggang & bunga yang cannnnnnntik


ni mesti nak cari microware iklan mastechef malaysia tu kan? kan?
hikhik.. kita cuma ada microwave sanyo jek. panasonic takdak.
tu pon tak tahu apa function nya.
yang kita tahu, panaskan makanan. hikhik..



-----------------------"-"------------------------




awak nak cannnnnnnnnnnntik macam mana lagi wakk..
kan tulis 'cantik' je kan dah cukup.
sampai 7 huruf N awak tulis.
kebetulan jek sama macam entry kita yang lepas. hikhik..



4 comments:

  1. kdg2 dapat keyword yg klakar kn, hukk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal..
      apa tah yang diorang cari.
      kelakar betul la..

      Delete
  2. cannnnnnnnnnnnnnnntik punyer keyword!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok tagline la.. kukus grill panggang.
      ekekekee..

      Delete

kalau anda komen, serta merta anda menjadi seorang yang cantik/hensem. percayalah..

Related Posts with Thumbnails